مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


در ماه ژوئیه سال 2005 گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی طراحی اپلیکیشن خرد اندروید که بوسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت اساس‌گذاری گردیده بود، در مسئله ایجاد نرم افزار و نرم‌افزار‌های کاربردی برای گوشی شغل میکرد. اندی روبین مدیریت ارشد اجرایی این مجموعه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌رده مدیر مهندسی این مجموعه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.


در واقع می‌اقتدار روبین را شالوده‌گذار اندروید دانست. به این دلیل که او خلال اینکه ایده ایجاد اندروید را در کمپانی خرد خویش رویش بخشید، در سمت رئیس این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم دلیل اندروید را با اسم کمپانی خرد گذشته خویش روانه بازار کند.

مجموعه اندروید به رهبری روبین کار خویش را برای ساخت پلتفرم گوشی بر طبق کرنل لینوکس شروع کردند. درز اخباری از کار‌های این مجموعه به فارغ گوگل، باعث بروز شایعاتی مطابق میل گوگل به ساخت و ساز موبایل در آخرها سال 2006 شوید. این شایعات هنگامی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر 2007 نشریه اینفورمیشن و یک در گزارشی خبر از تصویب یک‌سری حق امتیاز و ابتکار عمل در حوزه موبایل بوسیله گوگل اعطا کرد.

این سیستم دلیل بر پایه ی هسته سیستم برهان لینوکس پیشرفته میباشد. در واقع مدیر و سئو یاد، رابطه با hardware و خدمت های سیستم، امنیت، رئیس پردازش ها و مدیر منابع دستگاه گوشی را هسته لینوکس اعمال می‌دهد و اندروید تنها لایه ایست که رابطه دربین استفاده کننده و سیستم برهان را برقرار می نماید. این لایه قابل انعطاف افزاری توسط جاوا پیاده سازی شد‌ه‌است و به همین انگیزه قدرتمند به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همچون لینوکس اوپن سورس خواهد بود و توسعه و گسترش دهندگان بیشماری بر روی آن شغل می نمایند.

Android به لهجه بی آلایش سیستم عاملی میباشد برای دستگاه های تلفن همراه و تلفن همراه های هوشمند که بوسیله بیشتراز 30 شرکت دارای اسم و رسم جانبداری میگردد. اندروید اوپن سورس میباشد و پیشرفت دهندگان میتوانند با استعمال از Android SDK اشکال نرم افزار اندروید را برای این سیستم ادله بنویسند. در واقع اندروید بستری را آماده می نماید تا برنامه نویس ها نرم افزار اندروید بتوانند هرچه سریعتر و عالی نرم افزار هایی بسازند که از تک تک خصوصیت های یک موبایل هوشمند استعمال نماید. اندروید به معنای حقیقی وواقعی “ گشوده” (Open) میباشد، یعنی نرم افزار نویس میتواند از مجموع توان یک موبایل استعمال نماید. اندروید قابلیت و امکان به کارگیری از توابع داخلی موبایل گوشی همانند شماره گیری، صادر کردن SMS یا این که استعمال از دوربین موبایل را به برنامه نویس ها می‌دهد تا بتوانند نرم افزار اندروید قوی و کاربردی برای یوزرها بسازند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 380 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 14:11


بعداز ایده‌پردازی شما می بایست یک نرم افزار معلوم و استراتژی پر‌نور داشته باشید. طراحی اپلیکیشن این استراتژی در تصمیم‌گیری در باب نیازهای مهم اپ به شما امداد می‌نماید. در‌صورتی‌که ایده شما در بازار وجود دارااست، پس می بایست بگوییم این ایده هیچ ارزشی ندارد. براین اساس همت فرمایید بی‌نظیر و منحصربه‌فرد باشید. درین مرحله هیچ چیز به اندازه تجزیه و آنالیز رقبا، توده‌آوری داده ها در زمینه‌ی فناوری‌هایی که رقبا از آن ها به کار گیری کرده‌اند، واحد سنجش دسترسی و ایده ها مرتبط با نرم افزار را از مغازه نرم افزار گردآوری فرمائید. آن‌گاه مراحل استراتژی‌های خویش را بر این پایه ساخت نمائید.

شاید خیلی طاقت فرسا باشد البته درصورتی که بتوانید تاریخچه‌ای درخصوص بحران‌های پیش روی این نرم افزار‌ها در طی کار‌شان پیدا نمایید، بسیار خوب خواهد بود. این عمل ایده خیر و خوبی از استراتژی کاربردی آن ها به شما ارائه میدهد. ملاحظه کنید این موسسه‌ها آیا توانسته‌اند این معضل‌ها را کنار بزنند. در صورتی‌که اینگونه میباشد ملاحظه کنید چه گونه چیره به‌این عمل گردیده‌اند. شایسته ترین مورد این میباشد که از شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار گوشی امداد بگیرید. بنابراین آن‌ها می توانند تجزیه و ارزیابی SWOT (نقاط قوت، ضعف، زمان‌ها و تهدید‌ها) را اجرا دهند.

ساخت‌و‌ساز مثال نخستین
زمانی که شما درون مراحل پباده سازی نرم افزار میباشید. اولی نیاز شما داشتن یک ایده یا این که راهکار برای یک مساله خاص میباشد. آن‌گاه بایستی اعتبار و صدق چاره خویش را پذیرش نمائید. رویه پذیرش اعتبار ایده‌های شما، ارائه یک مثال نخستین میباشد. این مثال اولیه بایستی علامت دهد که آیا ایده شما قابلیت و امکان انجام داراست. مقصود درین مرحله گسترش آخری ایده‌ها و نرم افزار شما وجود ندارد. بیشتر درین مرحله در‌پی کشف نقاط ضعف و بازخوردها هستیم.

طرح نخستین دربرگیرنده خصوصیت‌های نرم‌افزار، آیتم‌های مو جود در نرم افزار، مخلوط رسانه‌های اجتماعی با نرم افزار، ترکیب قابل انعطاف‌افزارهای رابطه با مشتری و CRM و مورد ها دیگر میباشد. در واقع شما در طرح نخستین قابلیت‌سنجی نرم افزار را نظارت میکنید. چنین اعتقاد و باور نتایج میکنید که ایده پباده سازی نرم افزار گوشی شما با استراتژی استحصال و کارتان همگام میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 13:14


ما به این دلیل که شبکیه‌ی دیده‌مان توانمند به تمایز فرکانس‌های امواج نوری مختلف طراحی اپلیکیشن میباشد قادر خواهیم بود رنگ‌ها را ببینیم. تعدادی رنگ‌ها و سایه‌های خاص، احساسات مختلفی را در عموم تولید می‌نمایند. در‌این پست قصد داریم نگاهی کوتاه به تئوری رنگ‌ها، روش‌هایی برای مخلوط رنگ و پباده سازی آن ها بیندازیم که بیشتر از همگی مطلوب عده ای میباشد که فعالیت پباده سازی ایفا میدهند.

برای کسب به هدف ها متعدد می توانید به طرز‌های گونگون از رنگ‌های گوناگون استعمال نمایید.

قرمز رنگ معمولا مربوط به عشق و علاقه، انرژی یا این که توان میباشد. براین اساس اکثری از تبلیغات ماشین‌ها یا این که هر چیزی که به علاقه مرتبط میباشد دربردارنده رنگ قرمز‌رنگ یا این که سایه‌هایی از آن میباشد.
زرد رنگ معمولا یادآور لذت، اعتنا و هوش میباشد. زردرنگ یک رنگ بسیار جلب دقت کننده میباشد. با این درحال حاضر زرد خیلی مطلوب دورنما‌ی اپ‌تان تحت عنوان رابط مهم وجود ندارد، چرا‌که میتواند دیده را خسته نماید. در ازای زردرنگ یک گزینش بهتر برای پباده سازی آیکون یا این که اسکرین شات نرم افزار میباشد.
سبز بیشتر درباره ی با طراوت، امنیت و پرورش میباشد. به همین عامل میباشد که شرکت‌های غذایی معمولا از این رنگ به کار گیری می‌نمایند.
آبی‌رنگ علامت دهنده‌ی ثبات، اتکا و صداقت میباشد. مکان شگفتی وجود ندارد که چرا لوگوی فیسبوک و توییتر هر دو به‌این رنگ میباشد.
بنفش آرم دهنده‌ی گران بها بودن، گنج و زنانگی میباشد و از همین رو بیشتر برای تبلیغ تولید ها زنانه استعمال می شود و ولی محصول ها لاکچری.
برای اینکه بیشتر با تئوری رنگ‌ها آشنا گردید هنگام دیدن تبلیغات یا این که تولیدها متعدد بیشتر دقت فرمائید تا با به کارگیری‌ی جاری شناسانه از رنگ‌ها بیشتر آشنا گردید.

گزینش یک پالت رنگی، همگی‌اش مرتبط با تبلیغ کردن و جلب اعتنا وجود ندارد، بلکه به فروش کالا و جالب جلوه کردن برای بعضی غرایض و تمایلات عموم هم بستگی دارااست.

به این ترتیب نوبت‌ی بعد از آن که خواستید یک نرم افزار یا این که تارنما پباده سازی نمائید، اولی چیزی که مد حیث قرار می‌دهید این میباشد که میخواهید چه رمانتیک را تحریک کرده و چه تفکری را به عمل القا نمائید و آن‌گاه طبق آن پالت رنگی‌تان را تعیین فرمایید.

برای ساخت پالت‌های رنگی، چطور رنگ‌‎ها را ادغام کنیم؟

ولی که قرار وجود ندارد از یک رنگ به صورت کلی نرم افزار‌تان به کار گیری فرمایید و به همین برهان به ترکیبی دیده نواز از رنگ‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد. برای مخلوط رنگ‌ها، هنرمندان و طراحان از ابزاری به اسم چرخه‌ی رنگ‌ها یا این که Color Wheel به کارگیری می‌نمایند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 376 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 13:36


3. یک Wireframe تولید نمائید
با ساخت و ساز یک وایرفریم یا این که استوری بورد برای نرم افزار خویش، به ایده طراحی اپلیکیشن خویش وضوح و کوشش بیشتری بدهید. شما می‌توانید این فعالیت را به آسانی با کشیدن آن روی یک تکه ورقه یا این که به طور دیجیتالی

ایده این میباشد که معلوم گردد اپ چه‌طور به حیث می‌رسد، کلیه چیز در کجا قرار میگیرد و با تعیین دکمه های خاص چه اتفاقی می افتد. تجربیات کاربری نصیب مهمی از فرایند میباشد، چون سهولت استعمال از نرم افزار شمارا تسهیل می نماید. برای این مرحله وقت بگذارید چون وایرفریم تحت عنوان اساس ای برای روند بسط اپلیکیشن شما شغل می نماید. در صورتی‌که یک توسعه و گسترش دهنده نرم افزار استخدام میکنید، آن ها می‌توانند دراین باره به شما امداد نمایند. برای راحت‌خیس کردن روند پباده سازی، می توانید از نرم‌افزار‌های جان دار تحت عنوان مرجع به کارگیری فرمایید تا دقیقاً آنچه را که در‌پی آن میباشید به آن ها نشانه دهید.

4. ظواهر را پباده سازی فرمائید
بعد از اتمام وایرفریم، مجال ساخت‌و‌ساز رابط کاربری نرم‌افزار خویش با پباده سازی گرافیکی فرا رسیده میباشد. این مرحله طرح‌بندی اپ را با رنگ‌ها، تصاویر و پیوندهای تشکیل شده زنده می‌نماید. در حالتی‌که یک طراح گرافیک را برای نرم‌افزار خویش استخدام نموده اید، بایستی انتظار داشته باشید که قالب ها و ورقه اکران هایی با وضوح بالا مطابق وایرفریم خویش داشته باشید.

5. Back End Coding
این مطرح ترین مرحله بسط اپلیکیشن میباشد. در‌این مرحله از پروژه، سرورها، مقر‌های داده و APIهای شما بایستی فعال سازی شوند و تمامی موردها جان دار در نرم‌افزار می بایست مبنی بر پباده سازی نرم افزار شما کاربردی شوند. در‌صورتی‌که با یک گسترش‌دهنده شغل می کنید، می بایست از مجاورت با آنان همیاری نمائید تا پروژه را با جزئیات اعمال دهید و نقاط عطف و جدول هنگامی را از قبلی انتخاب فرمائید. ممکن میباشد ایده نیکی باشد که با یک پیشرفت‌دهنده اپلیکیشن فعالیت فرمائید که به طور «sprints» کدنویسی می‌نماید و نرم افزار را به یکسری قسمت یا این که نقطه قدرت تقسیم می‌نماید، با تست یک پارچه در طی روند پیشرفت. شما همینطور می بایست در زمینه ی یک اپلیکیشن محاسبه-این تصمیم بگیرید که هر دو با آن ریلکس باشید تا بتوانید به صورت مداوم فعالیت را مرور نمائید تا از غافلگیری در مسیر خودداری نمائید. همینطور این فرصت نیکی برای نام نویسی برای یک اکانت کاربری در Google Play و/یا این که Apple App Store میباشد تا بتوانید نرم‌افزار خویش را از روش پلتفرم های آنان بفروشید. در انتظار این نباشید، چون ممکن میباشد تعدادی روز ارتفاع بکشد.

6. نرم افزار خویش را آزمایش فرمائید
تست دوباره نرم‌افزار خویش درین مرحله ضروری میباشد چون اینک می بایست یک نرم افزار کاربردی برای پژوهش داشته باشید. آحاد صفحه ها نرم‌افزار شما بایستی درین مرحله به صحت عمل نمایند و نرم‌افزار شما بایستی از دید زیبایی شناختی نیز دیدنی باشد. برای مرور هر خصوصیت وقت بگذارید. هیچ گاه فرض نکنید که چیزی شغل می نماید چون در حین فرایند توسعه و گسترش شغل نموده است. و فقط تست کننده نباشید. برای ارائه برخورد از دوستان، خانواده و همیاران خویش یاری بگیرید. ممکن میباشد تعجب فرمایید؛ آنان ممکن میباشد سوالاتی داشته باشند که از وقتی که نرم افزار را پباده سازی نموده اید برای شما پیش نیامده میباشد. از این داده ها استعمال نمائید تا به توسعه شما یاری دهد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 378 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 13:20


امروزه بیشتر از هر مجال دیگری، اشخاص به سمت محتواهای اثرگذار میروند. دستگاه های طراحی اپلیکیشن موبایل شایسته ترین ابزار برای دسترسی به داده ها می باشند. در صورتی میخواهید عموم تولید ها شما‌را ببینند، از سرویس ها شما به کار گیری نمایند شایسته ترین خط مش به کارگیری از نرم افزار میباشد اماسوال اینجاست نرم افزار چیست؟ و عنایت آن

نرم افزار چیست؟
به نرم افزار هایی کاربردی که داخل موبایل یاروهمدم آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند ، "اپ" ، "اپلیکیشن کاربردی" یا این که "نرم افزار" می گویند. این سیرتکامل اپلیکیشن ها برای ارائه خدماتی به یوزرها ، کاربرد دارا هستند. عالی میباشد به مکان کلمه "نرم افزار" ، از کلمه و واژه فارسی "اپلیکیشن" یا این که "اپلیکیشن کاربردی" منفعت گرفته گردد.

مراحل برنامه ریزی چیست؟
طرح ریزی یک مراحل مداوم میباشد که مشمول موادتشکیل دهنده تجربیات مخاطب( UX) و رابط مخاطب (UI) میباشد. طراحان ایده پردازی می نمایند ، راه‌حل ها را تمجید می نمایند ، جریان و ساختار اپلیکیشن را ساخت می نمایند ، و تعیین های مدل از رنگ تا فونت را اجرا می‌دهند. طراحان تعیین ها را مطابق پژوهش ها و بازخوردهای یوزرها تهیه و تنظیم می نمایند.

سبک برنامه ریزی چیست؟
MVC یک سبک برنامه ریزی میباشد که از سه نصیب به هم پیوسته ساخته شده میباشد. آنان مشتمل بر سبک (داده) ، نمای (رابط استفاده کننده) و در دست گرفتن کننده (فرآیندهایی می‌باشند که ورودی را در اختیار گرفتن می نمایند). MVC یک سبک شناخته گردیده برای برنامه ریزی های زیر اینترنت میباشد

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 427 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 13:57


پباده سازی نرم افزار تلفن همراه که به آن اپلیکیشن گوشی نیز گفته میگردد، طراحی اپلیکیشن یک نرم‌افزار کامپیوتری یا این که قابل انعطاف افزاری میباشد که برای اعمال بر روی دستگاه گوشی مانند تلفن، رایانه لوحی یا این که ساعت پباده سازی گردیده است. نرم‌افزار های موبایل اکثر زمان ها برخلاف نرم‌افزار های رومیزی می باشند که برای ایفا روی رایانه های رومیزی پباده سازی گردیده اند و اپ های اینترنت که بیشتر در مرورگرهای اینترنت موبایل ایفا می‌شوند و خیر مستقیماً بر روی دستگاه موبایل.

اپلیکیشن ها در صدر برای امداد به منفعت وری مانند پست الکترونیک، روز‌نگار و مقر های داده مخاطبین در لحاظ گرفته گردیده بودند ولی تقاضای همگانی برای نرم افزار ها سبب ساز توسعه و گسترش سریع در موضوع های دیگر مانند بازی های موبایل، اتوماسیون سوله، GPS و سرویس ها بر اساس جای ، ردیابی توصیه و بلیط شد. بخش اعظمی از اپ ها نیاز به دسترسی به وب دارا‌هستند و عموماً از دکان های نرم افزار مانند Android app store و Apple app store بارگیری می‌شوند که نوعی بسترهای توزیع دیجیتال می باشند.

اپ ها کلاً به سه نوع نرم افزار های ساکن، ترکیبی و اپ های زیر اینترنت طبقه بندی میگردند. نرم افزار های کاربردی ساکن به صورت خاص برای سیستم دلیل گوشی، معمولاً iOS یا این که Android پباده سازی گردیده اند. نرم افزار های زیر اینترنت با HTML5 یا این که CSS نوشته می‌شوند و معمولاً از روش مرورگر ایفا میگردند. نرم افزار های ترکیبی با استعمال از فناوری های اینترنت مانند جاوا اسکریپت، CSS و HTML 5 ساخته میگردند و مانند نرم افزار های اینترنت پنهان در یک محتوی مستقر شغل می نمایند.

اشکال نرم افزار های تلفن همراه
پباده سازی نرم افزار تلفن همراه ممکن میباشد با نحوه های زیادی طبقه بندی شوند. بعضا از شایع ترین نرم افزار های تلفن همراه را درپی معرفی کرده ایم، پس با ما همدم باشید.

 
نرم افزار ساکن
همگی اپلیکیشن هایی که به سمت یک پلتفرم گوشی خاص مقصود گذاری گردیده اند، تحت عنوان نرم افزار های مستقر شناخته می گردند. بدین ترتیب اپلیکیشنی که برای دستگاه Apple پباده سازی شد‌ه‌است در دستگاه های Android انجام نمیشود. در فیض اکثر مشاغل نرم افزار هایی را برای یکسری سیستم برهان بسط میدهند.

در طول پیشرفت اپ های ساکن، متخصصان از شایسته ترین ماژول های رابط کاربری در کلاس خویش استعمال می نمایند. این سبب سعی عالی، ثبات و تجارب کاربری بهتر می‌شود. یوزرها همینطور از دسترسی پهناور خیس به رابط های اپلیکیشن نویسی اپلیکیشن ها به کارگیری می نمایند و از کلیه نرم افزار های دستگاه خاص استعمال بی حد و حصر می نمایند. خلال این آن ها همینطور فارغ از زحمت از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر میروند.

غرض مهم از ساخت‌و‌ساز اینگونه نرم‌افزار هایی باور از شایسته ترین سعی برای یک سیستم دلیل گوشی خاص میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 12:30


نرم افزار خدماتی از تجهیزات نوظهور و جنس توسعه فناوری‌های ارتباطاتی طراحی اپلیکیشن در بعدازظهر تازه میباشد. این تجهیزات گونه های سرویس ها را در پوسته قابل انعطاف افزارهای قابل نصب روی موبایل در دسترس مشتریان قرار می‌دهند و سبب میشوند مردمان که تا پیشتر برای استحصال به‌این سرویس ها مجبور به مراجعه حضوری و مراودات رو در رو بودند، در حال حاضر به راحتی و با تعدادی کلیک روی تلفن های همراهشان بدان دست یابند.

اپلیکشین‌های خدماتی دسترسی به سرویس ها را تسریع و تسهیل نموده اند، منجر ارتقا کارآمدی ارائه سرویس ها گردیده اند، هزینه‌های کل گردیده ارائه سرویس ها به وسیله سازمان را کاهش داده اند، با ساخت‌و‌ساز خزانه داده ها و داده‌ها و نیز ذخیره آن ها به ایمنی و مدیر داده‌ها یاری کرده اند و ارتباطی همیشگی و استوار در میان مشتریان و سازمان‌ها ساخت‌و‌ساز کرده اند.

 

پروسه و صورت رابطه در بین ارائه دهندگان سرویس ها و مشتریان این سرویس ها، سیر دگرگونی رو به ترقی داشته میباشد. تکان از مراودات حضوری و دیده در دیده تا سرویس ها اپلیکیشنی امروز موید افتتاح با صرفه صاحبان صنعت کسب و کار از فناوری‌های روز به مراد تسریع و تسهیل پروسه ارائه سرویس به مشتری میباشد. نرم افزار‌های خدماتی در واقع قابل انعطاف افزارهای ارائه گردیده به وسیله صاحبان سرویس ها می باشند که روی موبایل‌های موبایل نصب می‌شوند و به این وسیله مشتریان میتوانند به آسانی سرویس ها مایحتاج خویش را از صاحب و مالک سرویس اخذ نمایند.

سلسله رویدادهایی به گستردن پایین، بستر موردنیاز برای طلبه شدن نرم افزار‌های خدماتی را مهیا کردند:

پیشرفت کانال وب و جهانی شدن آن، مردمان کره زمین را به برقراری رابطه مجازی و اخذ داده ها و سرویس ها از روش مجاری اینترنتی واداشت.
توسعه کانال مخابرات و توامان با آن طلبه شدن موبایل‌های گوشی، تبلت و بقیه ابزارهای ارتباطی که قابلیت و امکان اتصال به کانال وب را دارا هستند قادر‌ترین بستر را برای امکاناتی نظیر نرم افزار‌های خدماتی آماده کرد. امروزه طیف وسیعی از مردمان صاحب و مالک تلفن‌های یار با سیستم دلیل‌های اندروید و IOS می باشند که با استعمال از ابزارهای اتصال به وب در هرجا و مکانی می‌توانند به‌این کانال ارتباطی بزرگ متصل شوند.
جهت گیری بیزنس و سرویس ها به سمت کانال وب و به کار گیری از قابلیت و امکان های آن به مراد تبلیغ و فروش محصول ها و ارائه سرویس ها.
ظهور نسل جدیدی از نیروی حرفه ای و تخصصی در قضیه پباده سازی و ساخت‌و‌ساز وب سایت ها و بعداز آن نرم افزار‌های اندروید و IOS.
این دست اندرکاران در کنار هم بستر و قضیه پرورش فناوری های پیوندها تجاری نظیر نرم افزار های خدماتی را مهیا کردند. به دنبال به معرفی و تفصیل مزایای این فناوری نوین میپردازیم تا فهم و شعور بیشتری از این پدیده بسیار کارآمد نتایج آید.

نرم افزار خدماتی چیست؟
نرم افزار خدماتی دسته‌ای از قابل انعطاف افزارها و هاست‌های مرتبط به هم میباشند که به خواسته ارائه سرویس ها باطن یا این که برای یک سازمان پباده سازی و تهیه و تنظیم گردیده اند. نرم افزار خدماتی قادر است برای ارائه سرویس ها دورن سازمانی باشد؛ نظیر اینترانت و سیستم جابجایی پیام و پست الکترونیک باطن سازمانی و یا این که میتواند برای برقراری رابطه فی مابین مشتری و سازمان پباده سازی گردد؛ مانند اینترنت‌ها و نرم افزار‌های فروش و ارائه سرویس ها و تولیدات. این نرم افزار‌ها در واقع گزینه‌ها یا این که خودکار های تنظیمات (CIs) را مشمول میگردند که تیم روابطشان با یکدیگر در CMBD ذخیره می گردد. این سیستم تیم ارتباط ها CI ها، نقشه رابطه ها آن ها و تغییرات وارداتی را ذخیره و آرم می‌دهد و تاریخچه آنان را تصویب و قابل ردیابی می نماید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 13:25


تا این جا لهجه نرم افزار نویسی جاوا و کاتلین را معرفی کردیم و به یک سری طراحی اپلیکیشن خصوصیت این دو لهجه اشاره کردیم. در حال حاضر شاید این پرسش برایتان ساخت خواهد شد که چرا لهجه اپ نویسی جاوا با کاتلین مقایسه می گردد؟ همان طور که گفته شد جاوا یک لهجه تمامی منظوره میباشد. گویش نرم‌افزار نویسی جاوا سال هاست که یک کدام از دوست داستنی ترین لهجه های نرم افزار نویسی دنیاست. در حالی که کاتلین نو تعدادی سال میباشد که معرفی گردیده‌است. با این حالا لهجه اپ نویسی کاتلین در گسترش اندروید، دور از شوخی ترین حریف جاوا میباشد.
در سال ٢٠١٧ ، گوگل کاتلین را تحت عنوان دو‌مین لهجه قانونی خویش برای توسعه و گسترش اندروید به رسمیت آشنایی. همینطور در سال ٢٠١٩، کاتلین تحت عنوان گویش اپلیکیشن نویسی برنده برای پیشرفت نرم افزار های اندروید در گوگل اعلام شد. در سود، می تون اظهار‌کرد گویش اپ نویسی کاتلین رویش باورنکردنی را تجارب نموده است.

 

 

 

 

تفاوت های کلیدی کاتلین و جاوا
در حال حاضر که ما مقداری مسئله داریم، ممکن میباشد تعجب نمائید که چه‌طور پرورش کاتلین بر جاوا تأثیر می‌گذارد. آیا کاتلین جایگزین آن شود؟ جواب به‌این آسانی وجود ندارد. درباره‌ی این قضیه نظرها مختلف متعددی وجود دارااست. برای شعور هر دو طرف دعوا، اذن دهید آغاز نگاهی ظریف به تفاوت آنان بیندازیم.

 

١. خطای Null Pointer Exception
خطای Null Pointer Exceptions در جاوا برای بسط دهندگان دردسر متعددی را ساخت می نماید. ایده پشت Null Pointer Exceptions این میباشد که یوزرها را کار کشته می سازد تا یک مقدار null را به هر متغیر نسبت دهند. جاوا به توسعه و گسترش دهندگان این قابلیت را میدهد که یک مقدار null را به هر متغیری تخصیص دهند. با این درحال حاضر، در شرایطی که آن‌ها همت نمایند از یک مرجع شی که دارنده مقدار تهی میباشد به کار گیری نمایند، خطای NullPointerException ظواهر می گردد.

در مقابل، در Kotlin، به صورت پیش فرض نمی اقتدار مقادیر null را به متغیرها یا این که شی ءها نسبت بخشید. در صورتی همت کنیم این فعالیت را ایفا دهیم، کد در طی کامپایل با باخت مواجه میشود. بدین ترتیب، Null Pointer Exceptions در Kotlin نیست. با این هم اکنون، در صورتیکه پیشرفت‌دهنده بخواهد به یک متغیر یک مقدار تهی تخصیص دهد، قادر است متغیر متبوع را  به ‌تیتر یک متغیر nullable نشانه‌گذاری نماید. برای این عمل از امر پایین به کارگیری می‌شود:

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 294 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 13:02


9. بازاریابی از روش نرم افزار تلفن همراه یک ابزار بازاریابی براق میباشد.
بازاریابی دیجیتال با امداد سایت یا این که نرم افزار تلفن همراه فروش تولید ها را بسیار راحت می‌نماید. طراحی اپلیکیشن شما به یاری این نرم افزار‌ها می توانید توضیحات فرآورده و خصوصیت‌های خدماتتان را به راحتی در دسترس مخاطبین و مشتریان قرار دهید. همینطور نظرها مشتریان در یک نرم افزار تلفن همراه در مشت همگی قرار می‌‎گیرد. تمامی این مورد ها به اپلیکیشن‌های بازاریابی شما امداد می‌نماید.

10. پباده سازی نرم افزار تلفن همراه به بیزنس شما تصویر مثبتی میبخشد
یک نرم افزار گوشی سبب رویش هر بیزنس، از دستیابی و شغل های تبارک گرفته تا خرد می شود. این فعالیت این تصور را از شما ساخت‌و‌ساز می‌نماید که که اهل حرفه و آپدیت میباشید. نرم افزار گوشی همینطور جزئیات (حالت مکانی، تماس و غیره) درباره ی تجارت شما‌را به راحتی در دسترس همگان قرار میدهد، که اشکار میباشد برای کمپانی شما بسیار موءثر خواهد بود.

همین موردها کافیست تا شما بدانید که تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه تا چه اندازه قادر است به تحقق هدف ها شما یاری دهد. کمپانی شما در هر اندازه‌ای باشد و در هر قضیه‌ای که عمل میکنید نیاز به چشم شدن دارااست که یکی‌از شایسته ترین طریق‌های مطلوب برای این فعالیت تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه میباشد. هر چه در پباده سازی این نرم افزار بسط آن و بروزرسانی‌اش برنده‌خیس کار نمائید، احتمال توفیق دستیابی و کارتان را ارتقا داده‌اید.

عنایت داشتن یک نرم افزار گوشی دیدنی
اینکه شرکتها وسوسه شوند که نرم افزار گوشی داشته باشند به طور کاملً قابل ادراک میباشد. البته این اپ می بایست به اندازه کافی دیدنی باشد که سبب جلب اعتنا مشتریان شما خواهد شد.

تقریب زده گردیده است که عموم آمریکا در حال حاضر چیزی حدود پنج ساعت در روز را صرف دستگاه‌های موبایل می‌نمایند. 92 درصد از این مجال صرف به کار گیری از نرم افزار‌ها میشود و فقط 8 درصد به مرورگر اینترنت تخصیص دارااست.

لازم به ذکر میباشد که درین داده های عددی یک نکته بسیار دیدنی وجود دارااست. مبتنی بر داده های عددی، 23 درصد از نرم افزار‌ها تنها یک توشه استعمال می شوند و آن‌گاه یوزرها آن‌را از روی تلفن همراه‌های خویش حذف می‌نمایند. همینطور سه ماه بعداز نصب یک نرم افزار، 80 درصد از مصرف کنندگان دیگر آن‌را ابداً فعال‌ساز‌ی نمی کنند.

کلیه اینها بدین برهان میباشد که یوزرها نتوانسته‌اند با این نرم افزار‌ها رابطه برقرار نمایند. این به عبارتی جایی میباشد که عنایت استخدام یک کمپانی پباده سازی نرم افزار گوشی معلوم می گردد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 311 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 12:28


احتمالا تنی چند از شما عزیزان تصمیم گرفته اید که یک سایت تازه فروشگاهی طراحی سایت در مشهد و یا این که … برای بیزنس خویش فعال‌سازی فرمائید. البته نمی دانید که می بایست از کجا آغاز فرمایید و چه نکاتی را می بایست در ساخت وب سایت فروشگاهی رعایت نمایید تا بتوانید سایتی امروزی، کارکشته و کاربرپسند داشته باشید. به همین خواسته تصمیم گرفتم نوشته‌ی علمی ای تنظیم کنم و در آن اصولی را که بایستی در روند طراحی وب سایت به آن ها اعتنا نمائید را برای شما بیان کنم. پس پیشنهاد میکنم که‌این نوشته‌علمی را با دقت کافی و در فرصتی که فرصت آزاد دارید استیناف نمائید و نکات آن را به خیال بسپارید.

داشتن غرض پر‌نور و مشخص و معلوم:
نسبتاً کلیه حصول و امور دارنده تارنما های متفاوتی میباشند، چون هرکدام مقصود متفاوتی دارا‌هستند. به عنوان مثال سایتی که می‌خواهد کالای خاصی را به مخاطب بفروشد دارنده ساختار متفاوتی میباشد نسبت به سایتی که می‌خواهد یک خدمت را ارائه دهد و در مسئله خاصی تبدیل به مرجع خواهد شد. بدین ترتیب آغاز مقصود خویش را انتخاب فرمایید تا بتوانید نرم افزار ها و ساختار وبسایت خویش را در راستای به عبارتی غرض دنبال فرمایید. به خاطر داشته باشید که غرض از مهم‌ترین اصول برای استارت هر کاری میباشد.

جابجایی مقصود وبسایت به طور سریع و بدیهی به بازدیدکنندگان:
می بایست محتوایی را برای وب سایت خویش تنظیم نمایید که در آن مقصود تارنما به طور سریع و بدیهی به بازدیدکنندگان جابجایی داده گردد و کل اهدافی که وبسایت آن را دنبال می نماید نیز در آن بیان خواهد شد. آنگاه محتوای تولیدی را در ورقه درباره ما قرار دهید. طبق پژوهش ها موسسه براکت، هنگامی که بازدیدکنندگان با وبسایت جدیدی مواجه می‌شوند آغاز در ادامه این می‌شوند که تارنما چه کاری را اجرا می‌دهد و آنگاه درپی منافعی می‌روند که وب سایت برای آن‌ها در لحاظ گرفته میباشد.

استعمال از وبلاگ:
وبسایت شما می بایست دارنده وب لاگ باشد تا در آن بتوانید محتوای تولیدی خویش را قرار دهید و علم اشخاص را راجع‌به حوزه ای که در آن کار می‌کنید ارتقا دهید و یا این که در خصوص تشکیل داد و پباده سازی محصولی تازه به آنان خبر دهید. در واقع وبلاگ برای این مراد به کارگیری میشود که تخصصتان را به بازدید‌کننده علامت دهید. بازدیدکننده هنگامی که متوجه گردد شما در حوزه خویش کارشناس می باشید، به شما متکی بودن می نماید.

از دامنه بدون‌پول به کار گیری نکنید:
برای اینکه بتوانید پشت گرمی و باور بازدیدکنندگان را جلب فرمایید می بایست از دامنه ای به کارگیری نمائید که صاحب و مالک آن شما میباشید. این اساسی به بازدیدکنندگان این یقین را میدهد که شما دارنده نرم افزار و حمایت کننده می باشید و برای همین تارنما را در دامنه ای که مالک آن خویش شما می‌باشید قرار داده اید. همینطور این زمینه امداد می نماید که نشانی اینترنتی شما سهل خیس در ذهن بازدیدکنندگان بماند. تنها کافی میباشد بدین پرسش جواب دهید که www.yoursite.com ریلکس در ذهن میماند یا این که www.yoursite.wordpress.com 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 172 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 14:14


یکی از دیگر از اصول اساسی در پباده سازی نرم افزار گوشی و تکثیر و عرضه آن تیم بندی کردن طراحی اپلیکیشن موضوعی نرم افزار میباشد. به جهت وجود تعداد متعددی از نرم افزار تلفن همراه در اپلیکیشن استور و گوگل پلی، درصد متعددی از یوزرها برای جستن نرم افزار مطلوب و مدنظر خویش آن را در گروه بندی‌های موضوعی کاوش می‌نمایند. بدین ترتیب این موضوع بسیار اصلی میباشد که نرم افزار خویش را در گروه بندی موضوعی صحیح در پلتفرم‌های نشر دهنده قرار بدهید تا استفاده کننده و استفاده کننده خویش را مبتلا گیجی و سردرگمی نکنید. پیش از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه و عرضه آن در پلتفرم‌های نشر دهنده با گروه خویش محاسبه‌های ظریف و مطلوب دراین باره را جاری ساختن دهید تا زحمات مجموعه با تعیین یک مجموعه بندی موضوعی غلط هدر نرود.


پباده سازی دیدنی و مفهومی
4-استعمال از گرافیک خوشگل و دیدنی در پباده سازی نرم افزار گوشی
اصل دیگر در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مطلوب به کارگیری از گرافیک خوشگل و دیدنی در لوگو و صفحه ها داخلی آن میباشد. یک پباده سازی قشنگ و مطلوب لوگو میتواند قضیه مهم نرم افزار را پیش از دانلود برای استفاده کننده مشخص و معلوم نماید. کاربر و استفاده کننده می بایست بتواند فقط با نگاه بر روی اسم و لوگوی نرم افزار مسئله آن را پیش گویی بزند. همینطور می بایست از گرافیک مطلوب و جالب برای صفحه های داخلی و آیکون‌های داخلی نرم افزار در پباده سازی آن به فعالیت ببرید تا کاربر و استفاده کننده در نرم افزار شما بماند و  به حذف آن مبادرت نکند. مثلا لوگوی اینستاگرام که به صورت یک دوربین عکاسی پباده سازی گردیده‌است به خیر برای استفاده کننده و استفاده کننده مشخص و معلوم می‌نماید که شما با یک کانال اجتماعی عکس و تصویر اساس مواجه می‌باشید و حقیقتا هم برای توفیق درین کانال اجتماعی و جذب دنبال کننده بیشتر می بایست از عکس‌های منحصر و جالب به کارگیری فرمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:12


پرمیشن وب
این permission جهت دسترسی به وب به کارگیری می‌شود و نیازی به اذن طراحی اپلیکیشن فعالیت بر در داخل اپلیکیشن ندارد و اتوماتیک اندروید این دسترسی را به نر افزار میدهد.

این پرمیشن صرفا اذن تبادل داده ها از روش وب را صادر می نماید و نکته این میباشد که چه چیزی را قرار میباشد تبادل نماید؟؟؟

وجود این پرمیشن به تنهایی خطری نخواهد داشت زیرا دسترسی به داده ها دستگاه داده نشده میباشد.

از آنجایی که اکثر اپ های مدرن بر بستر وب می‌باشند، این پرمیشن را دارا میباشند به عنوان مثال در یک برنامه توصیه طعام درخواست شما می بایست از طریقی به سرویس ها دهندگان رسد که‌این فرمان از روش وب ایفا رخداد می افتد.

پرمیشن شرایط کانال وای فای و NETWORK
این دو permission جهت دسترسی به مشاهده شرایط برقراری وب از 2 شیوه mobile network و وای فای استعمال می‌شود و نیازی به اخذ اذن در درون نرم‌افزار را ندارد و ایمنی دستگاه هوشمند را هم به خطر نمی اندازد.

پرمیشن به کار گیری از خاطر
این permission بسیار حساس بوده و به اپ این اذن را می‌دهد که به یاد دستگاه دسترسی پیدا نماید (هم برای قرائت و هم برای تایپ کردن) و در باطن اپ می بایست از مخاطب اذن گرفته خواهد شد.

وجود این پرمیشن به یاور پرمیشن وب در یک نرم‌افزار به‌این معنا میباشد که هم به داده ها دستگاه دسترسی داراست هم توانا به تبادل داده ها در وب میباشد که‌این میتواند خطر ساز باشد اما در اکثر قابل انعطاف افزارها این دو پرمیشن لازم میباشد از جمله در یک اپلیکیشن برای اضافه کردن عکس به پروفایل مطلقا می بایست این دو دسترسی صادر گردیده باشد پس این خویش استفاده کننده میباشد که می بایست تصمیم بگیرد به چه طرحی متکی بودن نماید و به چه طرحی پشت گرمی نکند.

پرمیشن یافتن خصوصیات ظریف مخاطب
این permission جهت یافتن خصوصیات ظریف مخاطب استعمال می‌شود و نیاز به اخذ اذن مخاطب در داخل نرم افزار دارااست و با وجود پرمیشن وب و فعال بودن GPS می‌تواند خصوصیات دستگاه را ارسال کند.

قابل ذکر میباشد GPS به طور خود کار و با کد نرم افزار هیچ زمان فعال نمی‌شود و تنها خویش مخاطب میتواند آن را فعال و غیر فعال نماید.

پرمیشن یافتن خصوصیات تقریبی مخاطب
این permission تماما مانند پرمیشن پیشین است اما خصوصیات دستگاه را به طور تقریبی پیدا می نماید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 13:57


۱۰ نکته‌ی اول در پباده سازی نرم افزار گوشی

تعداد اشخاصی که از اپلیکشن‌های گوشی به کارگیری می‌نمایند، در طول طراحی اپلیکیشن سال‌های اخیر، با بسط گونه های تکنولوژی و ارتقاء تنوع در پباده سازی نرم افزار‌ها و بیشتر شدن تجهیزات آنان، رقابت شدیدی میان طراحان و برنامه نویس ها صورت گرفته که هرمورد  برای ارائه‌ی هر چه عالی یک نرم افزار کوشش می‌نمایند.

در لحاظ داشته باشید که روی هم رفته و فارغ از دقت به نوع نرم افزار، برای پباده سازی و نرم افزار نویسی یک نرم افزار گوشی، رعایت تعدادی نکات نخستین منجر هرچه خوب شدن یک نرم افزار میشود. در پی‌ی این نوشته‌ی علمی به معرفی و تحقیق ۱۰ نکته‌ی اول در پباده سازی نرم افزار گوشی می پردازیم. با ما یار و همدم باشید.


10 نکته‌ی اول در پباده سازی نرم افزار گوشی

 

۱۰ نکته‌ی نخستین در پباده سازی نرم افزار گوشی

پیش از پژوهش نکات اصلی در پباده سازی نرم افزار تلفن همراه، می بایست در حیث داشته باشید که پباده سازی بهتر یک نرم افزار تلفن همراه، فعالیت سادگی وجود ندارد. نرم افزار‌های بهتر، می بایست متمرکز بوده و وضوح خیر و خوبی داشته باشند. اعتنا داشته باشید که در‌صورتی‌که که نرم افزار تلفن همراه، تجارب‎ی کاربری قابل قبولی نداشته باشد، یوزرها سریعا نرم افزار را رها می‌نمایند و هیچوقت برنمی‌گردند. می‌قدرت ذکر کرد وظیفه‌ی اساسی یک نرم افزار تلفن همراه، در چنگ قرار دادن لحظه‌ی “اینجانب می خواهم” به یوزرها فارغ از هیچ سیرتکامل تانی میباشد.

آشنایی مخاطبان و یوزرها
پیش از هر چیزی نیاز میباشد تا با شناسایی مخاطبان و یوزرها غرض، استراتژی خویش را برای پباده سازی نرم افزار تدوین نمائید. شاید بتوان خاطرنشان کرد این مرحله، مهمترین مرحله در پباده سازی نرم افزار می‎باشد؛ به دلیل آن که مبنی بر داده ها و داده‌های این مرحله میباشد که مفاد آتی در پباده سازی رعایت می گردد.

از دلایل اصلی آشنایی یوزرها، شناسایی نیاز آن‎ها است. شما بایستی در صدر نیازهای مخاطبان خویش را شناسایی کرده و با رفع آنان و در دست داشتن راهکار برایشان، مخاطبانتان را به یوزرها بامسئولیت و مستمر تبدیل نمائید.

پباده سازی نرم افزار برای هر دو سیستم برهان اندروید و iOS
می بایست در لحاظ داشته باشید که وقتی که می خواهید نرم افزار تلفن همراه را پباده سازی نمائید، برای هر دو سیستم دلیل اندروید و iOS  پباده سازی نمایید؛ به این دلیل که تلفن‌های همدم با هر دو سیستم ادله، علاقه مندان متعددی داشته و نمی‌اقتدار یوزرها را نادیده گرفت. افزون بر آن با اعتنا به پباده سازی نرم افزار گوشی هم برای اندروید و هم iOS، مخاطبان  کاربرانتان را ارتقاء می‌دهید.

Navigation نرم افزار
Navigation نرم افزار را در لهجه فارسی می‌اقتدار به فرآیند جست‌وجو مسیرهای گوناگون به مراد جستن داده‌ی متبوع، هدایت و راهبری مخاطب ترجمه کرد. Navigation نرم افزار برای پباده سازی نرم افزار گوشی بسیار عنایت داشته و می بایست بصری و از صمیم قلب باشد. دکمه‌ها می بایست به وضوح و با خصوصیت‌های مطلوب برچسب گذاری شوند. از اصطلاحات مبهم برای یوزرها استعمال نکنید و آنان‌را به سیرتکامل‌ای به عمل ببرید که برای یوزرها قابل فهم و درک باشد. تیم بندی‌های مو جود در منو، نباید با هم همپوشانی (overlap) داشته باشند و با پررنگ کردن خصوصیت‌های مهم یا این که نو نرم افزار، یوزرها را مشغول خویش فرمائید!

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 13:36


هر چقدر انتظار نرم افزار بغرنج تری را داشته باشید، مجال و دارایی بیشتری برای تشکیل داد صرف شود. طراحی اپلیکیشن با این اوصاف، با دستیابی سهم عمده بازار قابل انعطاف افزارهای کامپیوتر بوسیله دستگاه های تلفن همراه، تشکیل داد نرم افزار میتواند به کمپانی شما یاری دهد تا توفیق جدیدی دست یابد. از آنجایی که اکثر اوقات فرایندی طولانی میباشد، با کمپانی تشکیل داد نرم افزار زبده ای فعالیت فرمایید که شما‌را در هر مرحله پند نماید.

آیا از نرم افزار مخصوص به کار گیری کنم یا این که فراهم:
از نگاه کاربرد تشکیل داد نرم افزار مخصوص و فراهم هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. ولی از نگاه فرصت، هزینه و فردی سازی این دو گزینه با یکدیگر خیلی تفاوت دارا هستند. نرم افزار ساز های مهیا به جهت مهیا بودن واحد سنجش فردی سازی کمتری دارا‌هستند. نرم افزار های مهیا امروزه یک کدام از لبریز طرفدارترین گزینش ها برای ایجاد کرد نرم افزار میباشد؛ با این وجود تشکیل داد نرم افزار های منحصربه‌فرد برای حصول و کارهایی که می‌خواهند خیلی خاص باشند و استارتاپ خیلی بزرگی می باشند، خوب و اصولی خیس میباشد.

امنیت نرم افزار چه‌گونه جاری ساختن می‌شود؟
ترساندن امنیت یکی مسائلی میباشد که مدام توسعه و گسترش قابل انعطاف افزارهای گوشی را زیر اثر قرار می دهد. بی آلایش ترین تهدیدهایی که طراحان با آن روبه رو میباشند مشمول shel injection، راز ریز بافر، دزدیدن sission ، و اسکریپت های متقابل وب سایت میباشد. که شایسته ترین کمپانی پباده سازی نرم افزار در کشور ایران  برای خودداری از این تهدید‌ها می بایست تدبیرها امنیتی را در زمان توسعه و گسترش اپلیکیشن در لحاظ بگیرند.

آسانی و تجارب کاربری نرم افزار:
سر بیشتر نرم افزار های چیره آسانی آن میباشد. اکثری از شرکت های می‌پندارند در شرایطی‌که فیچرهای متفاوتی را برای نرم افزار در حیث بگیرند و مخاطب را حیران نمایند سبب محبوبیت برنامه می گردد در حالیکه نرم افزار هایی که الان به طور اجتماعی در آمده میباشد مراحل ارسال و اخذ داده ها از روش آنان بسیار بی آلایش میباشد و تواننسته اند طیف عظیم ای از یوزرها را یاروهمدم خویش نگه دارا هستند.

متعدد باشید:
از انجایی که نرم افزار هایی شبیه متعددی در موضوع بیزنس شما ممکن میباشد در بازر باشد؛ می بایست تفاوت را ادویه شغل خویش قرار دهید. گوناگون بودن به معنای عدم وضوح وجود ندارد شما می بایست با ارزیابی اپلیکیشن های شبیه تجربیات ای به مراتب خوب از آنان‌را برای نرم افزار خویش قرار دهید و در عین آسانی تجهیزات ما یحتاج شخص را در مشت کاربر قرار دهید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 13:21


۱- مشخص و معلوم نمودن ایده
در به عبارتی اولِ عمل شما بایستی تمایز خویش از سایر حصول و شغل های اینترنتی طراحی اپلیکیشن به طور بدیهی معین فرمائید. هرچقدر شما در ساخت تمایز، ظریف و اثر گذار کار نمائید نرم افزار تان زودتر رویش میکند. مهمترین ادله برای پباده سازی نرم افزار بعداز کد نویسی سهولت به کار گیری برای مخاطب میباشد. هر چقدر یوزرها در اپلیکیشن اندروید یا این که ios شما مراحل خدماتی و یا این که خرید خویش را سریع و سهل اجرا دهند محبوبیت نرم افزار شما ارتقاء مییابد.
۲- معین نمودن طرح موردنظر
در‌این مرحله مورد نیاز میباشد شما طرح خویش را روی ورقه و یا این که به طور وایر قاب پباده سازی فرمایید. شاید بپرسید چرا؟ برای اینکه بتوانید به طور ظریف و با جزئیات بیشتر فرآیند اپلیکیشن خویش را رسیدگی نمائید.
۳_طرح گرافیکی اول
در‌این قدم گروه پباده سازی (ui/ux )با داشتن تجارب کاربری، ظواهر پباده سازی نرم افزار آنلاین شمارا بر عهده میگیرند. وظیفه گروه ui/ux درین مرحله این میباشد که با استعمال از نرم‌افزار های مرسوم گرافیکی  و تجارب کاربری ظواهر نرم افزار شمارا ماهر و سوای جالب پباده سازی نمایند.این بخش شغل عنایت ویژه‌ای دارااست چون بیان‌کننده فضای کلی نرم‌افزار شماست.
۴_پیاده سازی ظواهر نرم افزار
در‌این مرحله نرم‌افزار نویسی front نرم افزار جاری ساختن می شود که می بایست نرم افزار نویسی،تماماً هم خوانی بر طرح اول اجرا گیرد. بعد از این مرحله و آزمایش آن، وهله جاری ساختن نرم‌افزار نویسی back-end میباشد.
۵_برنامه نویسی اندروید یا این که ios
نرم افزار نویسی back-end در واقع آغاز کد نویسی متناسب با ظواهر و داده ها و جزئیات طرح میباشد.
۶_تست اپ
در مرحله پایان نیاز میباشد برنامه شما در حالات گوناگون آزمایش خواهد شد. به ذکر بی آلایش‌خیس پباده سازی نرم افزار اندروید یا این که ios شما بایستی بر پایه ی تعداد مخاطب و موقعیت متعدد آزمون گردیده و خطاهای احتمالی آن شناسایی و رفع شود.

تشکیل داد نرم افزار گوشی متناسب با طراحی وب
گاهی شما تارنما دارید و در کنار آن، مبادرت به تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه میکنید. در‌این فرصت می بایست آغاز غرض خویش از ساخت سایت و برنامه معلوم نمائید و با درنظر به دست آوردن نوع شغل و نیازی که دارید مبادرت به تشکیل داد نرم افزار اندروید یا این که ios نمایید. برای مثال شرکت ها و مشاغل خدماتی با طراحی وب خدماتی ، موسسه ها و سازمان ها با طراحی وب سایت شرکتی ، شرکت های آموزشی و دانشکده ها با ساخت وب سایت دانش کده ، بنگاه های معاملات مسکن با طراحی وب املاک و فروشندگان خرقه و پوشاک با طراحی وب سایت پوشاک این زمان را دارا‌هستند که در کنار ساخت و ساز وبسایت فردی خویش، نرم افزار های مرتبط نظیر نرم افزار خدماتی ، نرم افزار آموزشی ، نرم افزار شرکتی و نرم افزار فروشگاهی را نیز داشته باشند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 367 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 13:40


گونه های نرم افزار تلفن همراه چیست؟
اپ های گوشی را می اقتدار بر پایه ی طریق ساخت‌و‌ساز و قابلیت و امکان های طراحی اپلیکیشن پیشرفت آنان به سه تیم اپلیکیشن مستقر (نرم‌افزار هایی که با یک سیستم ادله ios , android در موبایل جاری ساختن می گردند )، اپ زیر اینترنت (طرحی که زیر اینترنت با فناوری های استاندارد اینترنت HTML ،CSS و JavaScript انجام میشود و با اسم اینترنت نرم افزار شناخته میشوند) و اپلیکیشن ترکیبی (ترکیبی از نرم افزار های ساکن و ذیل اینترنت ) مجموعه بندی کرد.

چرا به کار گیری از نرم افزار گوشی؟
در‌صورتی‌که از گزارشات ابزار تحلیل گوگل (Google Analytics) استعمال فرمایید میتوانید بازدید کنندگانی که از موبایل برای مشاهده سایت به کار گیری می نمایند را ردیابی فرمائید و متوجه خواهید شد که بیشترین به کار گیری یوزرها در حوزه دیجیتال مرتبط با موبایل های گوشی هوشمند بوده میباشد و بیشترین کارها اینترنتی مثل وبگردی و خرید ها با این دستگاه های گوشی میباشد. بطور میانگین 55 درصد جستجوها در گوگل توسط تلفن همراه اعمال می‌شود.

اپلیکیشن های تلفن همراه درآمد بسیار بالایی از روش مغازه های نرم افزار و تبلیغات باطن طرحی دستیابی می نمایند. ولی هنوز اشخاصی نمی دانند که چه گونه یک نرم افزار را با توفیق ساخت نمایند. ما خواهیم توانست از گویش واسطه ای مانند Java برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه به کار گیری کنیم. بعد از آن با این کد، نرم‌افزار را برای Android و iOS ساخت کنیم، البته در‌صورتی‌که علم اپلیکیشن نویسی نداشته باشید ایا با نحوه های تشکیل داد نرم افزار آشنا می باشید؟

چه شیوه هایی برای ایجاد کرد نرم افزار گوشی وجود داراست؟
راه‌حل اولیه: همیاری با یک دولوپر یا این که شرکتهای پباده سازی
ریلکس ترین شیوه پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه همیاری با دولوپرها میباشد. ایجاد کرد نرم افزار با دولوپرها بسیار کارامد و قابل پیشرفت میباشد، البته اینکار برای استحصال و امور هزینه بر میباشد. به صورت میانگین هزینه ایجاد کرد یک نرم افزار فروشگاهی با تجهیزات معمول نسبتاً از 5 تا 50 میلیون تومان میباشد. گه گاه پلتفرم و نیاز سایت شما به نحوی میباشد که نمی قدرت از ابزارهای فراهم به کار گرفت. بدین ترتیب بدون چاره به صرف هزینه و مجال بیشتری هستیم. در لحاظ بگیرید بیزنس شما در حوزه لاجستیک و حمل و نقل فعالیت می کند؛ پروفایل کاربری، ابهام های گمرک و مسائل مربوطه به آسانی بوسیله ابزارهای مهیا قابل ارائه وجود ندارد. در سود همیاری با یک دولوپر حرفه‌ای اجتناب ناپذیر میباشد.

البته در صورتیکه بیزنس شما از عدم وضوح کمتری شامل است میتوانید از اپلیکشن سازهایی که درپی معرفی می گردند به کار گیری نمائید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 345 تاريخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401 ساعت: 13:43


بعداز اینکه پلتفرم تلفن همراه مد حیث خویش را معین کردید مثلا Android یا طراحی اپلیکیشن این که iOS شما بایستی مفاهیم اساسی نرم افزار نویسی و لهجه موردنیاز آنرا برای ساخت نرم افزار ها خاطر بگیرید . 

آغاز ایجاد کرد نرم افزار برای iOS
 


 

شما بایستی لهجه های نرم‌افزار نویسی Objective-C  و Swift را حافظه بگیرید . ولی دقیقا کدام یک را می بایست تعیین فرمائید ؟ جواب بدین پرسش بدین گزینه بستگی داره که شما چرا اپلیکیشن نویسی iOS را می خواهید استارت نمایید . 

در صورتی‌که قصد شما از یادگیری اپ نویسی iOS این میباشد که کالا فردی خویش را ساخت و ساز فرمایید swift مورد ی بهتری خواهد بود . swift در سال 2014 معرفی شد و از آن مجال تا کنون برخورد های مثبتی اخذ نموده است . 

اما در حالتی که قصد دارید نرم‌افزار نویسی iOS را با غرض استخدام شدن در موسسات نرم افزار نویسی حافظه بگیرید مورد ی Objective-C آیتم ی بهتری خواهد بود . 

هزاران نرم‌افزار iOS وجود دارااست که با Objective-C ایجاد شده است برای بروزرسانی و مدیر آنان نیاز به اپلیکیشن نویس Objective-C میباشد . 

کمپانی اپل کتابخانه ی بسط دهندگان iOS را آماده نموده است که مستندات بسیار نیکی برای برنامه نویس ها تلفن همراه میباشد . 

شما می‌توانید فراگیری ها و ویدیوهای بخش اعظمی را پیدا فرمائید که به شما در نرم‌افزار نویسی iOS امداد خواهند کرد . 

با به کار گیری از این مستندات عدم وضوح یادگیری بسط ی نرم‌افزار های iOS به قسمت های خرد تقسیم می‌شود و شما به راحتی می توانید انها را حافظه بگیرید . در واقعیت قسمت پیشرفت دهندگان iOS وب لاگ های آموزشی متعددی میباشد .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 13:32


با ارتقاء به کار گیری از تلفن‌های هوشمند، طراحی اپلیکیشن نرم افزار‌های تلفن همراه به پر کاربرد ترین پلتفرم‌های درحال حاضر حاضر تبدیل گردیده اند. 

گسترش‌دهندگان کنونی نیز استعداد‌های خودشان را روز آپدیت به سمت توسعه و گسترش نرم افزار‌های گوشی پیش می برند تا بتوانند نیاز بدین گروه از نرم افزار‌ها را آماده کنند. 

در پیشین‌ شما برای داشتن یک نرم افزار تلفن همراه نیاز داشتید یا این که به یک گسترش دهنده تلفن همراه تبدیل گردید و یااینکه یک شخص را برای اینگونه کاری استخدام فرمایید. در هر هم اکنون، در طول اکنون این مورد ها عوض شده و اکنون شما می توانید به آسانی و با به کار گیری از پلتفرم‌های جانور نرم افزار‌های متبوع خویش را به آسانی تولید فرمایید. در‌این مقاله قصد داریم تا درخصوص این پلتفرم‌ها سخن کنیم.

1. APPMAKR

AppMakr یک نرم افزار بر پایه ی ابر میباشد که با استعمال از آن می‌توانید نرم افزار های آی‌اواس، آندروید و اچ‌تی‌ام‌ال5 را بسازید. این آیتم یکی‌از شایسته ترین پلتفرم‌های مو جود میان آیتم‌های دیگر میباشد. افزون بر آن در‌این پلتفرم شما هیچگونه محدودیتی برای ساخت تعداد نرم افزار‌ها و بروزرسانی‌ها نخواهید داشت. برخی از شایسته ترین خصوصیت‌های این پلتفرم دربرگیرنده موردها تحت می گردد:

یک آلبوم تصاویر باکیفیت
پشتیبانی از اتفاق افتاد‌ها
پشتیبانی از بروزرسانی زنده
پشتیبانی از استریم موسیقی و کلیپ
اتاق‌های مذاکره
قابلیت و امکان مخلوط با گوگل مپ
دکان و روزنگار موبایلی
قابلیت و امکان تحلیل کردن بر نرم افزار از روش داشبورد مدیر
امکان تغییر و تحول توابع و ظواهر نرم افزار
برای به کارگیری از این پلتفرم می توانید حالت و لایسنس‌های متعدد آن را در‌این برگه ببینید. 

2. GAMESALAD

یکی از دیگر از پلتفرم‌های مجانی میباشد که با آن میشود نرم افزار های تلفن همراه را ساخت و ساز کرد. ولی این پلتفرم اساسا برای ساختن بازی برای سیستم‌ برهان‌های macOS، آی‌وی‌اس، آندروید و اچ‌تی‌ام‌ال۵ ایجاد شده است. این پلتفرم از رابط کاربری درگ/درپ استعمال می‌نماید، پس برای ساختن اینگونه نرم افزار‌هایی شما هیچ نیازی به داشتن علم نرم افزار‌نویسی نخواهید داشت. درین پلتفرم عملیات هایی وجود داراست که با آن میتوانید کاراکترها را تغییر‌و تحول دهید، خصوصیت های جدیدی را پباده سازی فرمایید و صداهای جدیدی را اضافه کنید. بعضی از خصوصیت های اصلی این پلتفرم عبارت می باشند از:

رابط کاربری درگ/درپ
پرداخت باطن اپ‌ای
اذن استعمال از APIهای GameCircle
انجمن کاربری، برای کسانی که می خواهند نرم افزار‌شان را به در معرض دوستان دیگر قرار دهند و از نقطه نظرها آن ها باخبر شوند.
می‌توانید به طور بدون پول از این پلتفرم به کارگیری فرمایید البته برای دسترسی بی نقص بایستی لایسنس‌های آن را خریداری فرمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 14:17


۱- در زمینه‌ی مهارت های لازم خویش تصمیم بگیرید
از مهم ترین نکات یادگیری نرم‌افزار نویسی این ایت که هنگامی که تصمیم میگیرید طراحی اپلیکیشن تا در عرصه نرم افزار نویسی گام بگذارید، می بایست همت فرمایید تا حد قابلیت تمرکز خویش را بر روی مفاد خاصی قرار دهید از پرداختن به مسائل همگانی که می‌توانند سرعت شما‌را کاهش دهند بپرهیزید. ولی لازم به ذکر میباشد که، آموزش گویش های اپ نویسی متعدد هیج ایرادی ندارد، ولی در حالتی که که همت نمایید تا تنها بر روی یکی آنها تمرکز نمایید و در آن خبره گردید، طبعا در فعالیت خویش پیروز خیس خواهید بود. لازم به ذکر میباشد که بعداز کسب تجربه کافی نیز می شود به یکسری لهجه اپ نویسی متعدد احاطه پیدا کرد و در آنان خبره شد.

ولی اجرا اینگونه کاری در بالا نا ممکن میباشد و مستلزم کسب تجربه بسیار متعددی میباشد. فقط کافی میباشد تا عرصه شغل خویش را گزینش کرده و آحاد تمرکز خویش را بر روی آن قرار دهید و از پرداختن به بقیه نکات بپرهیزید. گویش انتخابی شما قادر است PHP، Ruby، ASP.Net یا این که C# باشد. هنگامی که در یکی‌از آن‌ها به اشراف کافی دست یافتید، می‌توانید عرصه عمل خویش را توسعه و گسترش داده و به یادگیری سایرین نیز بپردازید، البته اجرا این شغل وقتی سفارش می شود که شخص به داده ها کافی و بزرگ در ارتباط یکی  آن‌ها رسیده باشد.

 

این مقاله درباره‌ی اشخاصی که به پباده سازی رابط های کاربری (Front-end) میپردازند نیز درستی می نمایند. این اشخاص می‌توانند شغل خویش را با یادگیری HTML و CSS آغاز کرده و آنگاه به یادگیری JavaScript، JQuery ، AJAX و بقیه تکنولوژی ها بپردازند. شما می‌توانید HTML و CSS را به طور به طور همزمان فراگیرید، چون این دو تکنولوژی به طور تقریب به طور موازی با یکدیگر کاربرد دارا هستند. البته هیچ وقت فردی قوی به یادگیری به طور همزمان PHP و ASP.Net وجود ندارد، مگر اینکه ۲۰ ساعت از وقت خویش را در روز صرف این زمینه کند که امری نا ممکن میباشد. براین اساس می بایست آنان را به طور ترتیبی و با کسب تجربه فراگیرید. گرچه تعیین این قضیه که کدامیک از آنها برای شما مطلوب خیس میباشد، برای اشخاص مبتدی و تازه کار که علم متعددی در ارتباط اپلیکیشن نویسی هسته ای ندارند، شغل دشواری میباشد. ولی با اندکی کاوش در زمینه‌ی هریک از لهجه ها میتوانید،گویش نرم افزار نویسی موردنیاز خویش را گزینش کنید.

به عنوان مثال در حالتی که که قصد پباده سازی و تایپ کردن یک پوسته (Theme) وردپرس را دارید، سپس لهجه PHP تعیین صدق برای شما است و در شرایطی که که مقصود شما پباده سازی یک سیستم مدیریتی سفارشی میباشد، آن‌گاه می‌توانید به یادگیری لهجه ASP.Net بپردازید. و همینطور درصورتی که که قصد تایپ کردن یک نرم‌افزار کاربردی برای سیستم دلیل گوشی iphone را دارید، گویش C# تعیین مناسبتری برای شما خواهد بود.

به شما توصیه می شود برای کسب داده ها در حوزه گویش نرم‌افزار نویسی php چه می‌باشد نوشته ی علمی ما‌را مطالعه فرمایید.

۲ – یادگیری درست 
نکته بسیار اساسی دیگری که رعایت آن میتواند به اشخاص جدید وارد به دنیای اپ نویسی یاری شایانی کند، یافتن مسیر صحیح یادگیری لهجه متبوع خویش میباشد. مثلا در‌حالتی که که قصد یادگیری HTML را دارید. بایستی فعالیت خویش را مطالعه پایانی استاندارد های اینترنت شروع فرمایید چون این عمل خیر صرفا به ارتقاء سرعت فرصت بارگذاری صفحه های مندرج شما یاری می نماید، بلکه یادگیری آن‌ها نیز بسیار سهل خیس است.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 335 تاريخ : شنبه 6 فروردين 1401 ساعت: 14:22